Spandoek LocalJoy1

LocalJoy – de spaaractie voor het hele gezin!

 

Wat is LocalJoy?
In samenwerking met Albert Heijn zet We Do Retail onder de naam LocalJoy lokale spaaracties op, waarbij de klanten van Albert Heijn in de omgeving van hun woonplaats kunnen sparen voor een tweede toegangskaartje gratis voor een uitje bij hen in de buurt. Het lokale karakter van de spaaracties heeft zowel voordelen voor de spaarder (dichtbij huis, lage reiskosten, korting) als voor de deelnemende partijen (Albert Heijn en u als uitje). De LocalJoy spaaractie maakt het namelijk mogelijk om een echte relatie op te bouwen met uw klant, deze kan immers zonder veel moeite een herhaal bezoek plegen. Ideaal dus bijvoorbeeld voor abonnement aanbiedingen.

 

Waarom LocalJoy?
logoWe Do Retail wil samen met haar partners (Albert Heijn en uw uitje) middels de LocalJoy spaaractie laten zien wat voor leuke activiteiten er allemaal te doen zijn binnen de regio van de spaarder. Doet een consument boodschappen in een Albert Heijn in Den Haag of Rotterdam dan spaart hij of zij ook voor een uitje in deze regio’s. Op deze manier ontdekt de bezoeker van Albert Heijn wat voor leuke activiteiten er eigenlijk allemaal te doen zijn in zijn of haar eigen regio. En dat is precies wat LocalJoy en Albert Heijn willen bereiken met deze actie: Ontdek je eigen regio op een Hollandse manier (met een stukje korting).

 

LocalJoy Den Haag – Rotterdam
Met Albert Heijn Utrecht (30 filialen) heeft We Do Retail een zeer succesvolle spaaractie opgezet in de provincie Utrecht, waarbij klanten konden sparen voor een 2e toegangskaartje gratis bij een uitje bij hen in de buurt. Deze actie heeft tot veel positieve reacties geleid bij zowel klanten van Albert Heijn als bij Albert Heijn zelf. Om die reden wordt deze actie volgend voorjaar uitgebreid en wel met
150 Albert Heijn vestigingen in de regio’s Rotterdam en Den Haag.

 

Case: LocalJoy Utrecht

Hoe werkt de actie in het kort?

  • Iedere bezoeker kan via Albert Heijn sparen voor een 2e toegangskaartje gratis bij een aantal zorgvuldig geselecteerde uitjes.
  • Via posters, spaarkaarten, spandoeken, Social Media en de website komt de spaaractie onder de aandacht in alle deelnemende AH-winkels.
  • De spaaractie zal opgezet worden op de volgende manier: sparen bij Albert Heijn gedurende 4 weken en het verzilveren van de volle spaarkaart in 4 maanden na de start (dit laatste in overleg)
  • Iedere AH-winkel heeft 25.000 tot 50.000 bezoekers per week. Per winkel worden op basis van eerdere ervaringen met spaaracties 10.000 spaarkaarten gedrukt waarbij de naam van uw uitje zichtbaar is evenals de andere deelnemende uitjes
  • De klant kan het gewenste uitje met korting boeken op een speciaal voor deze actie opgezette site.
  • De consument komt met de vouchers naar uw uitje en u scant de vouchers.
  • U ontvangt van We Do Retail het entreebedrag per bezoeker minus 1 euro aan deelnamekosten.
  • Deze kosten worden één keer automatisch per maand (in overleg) verrekend nadat de vouchers zijn gescand.

 

Op www.localjoy.nl vind u de actie zoals die in Utrecht liep.

 

Klantreacties LocalJoy actie

Spaarkaart