Klant
Albert Heijn

Opdracht
De restaurantspaaractie 2016

Spaarperiode
Week 27 t/m 33, 2016

Omschrijving
De restaurantspaaractie was in 2015 wederom een groot succes, de consumenten zijn massaal uit eten geweest en Albert Heijn heeft tijdens de spaarperiode, de zomermaanden, meer consumenten op de winkelvloer mogen begroeten. Ook in 2016 wil Albert Heijn haar klanten weer de mogelijkheid bieden om gezellig en lekker uit eten te gaan bij een restaurant in de buurt. Samen met Iens en We Do Retail is besproken hoe we de restaurantactie in 2016 nog
aantrekkelijker kunnen maken. Aan het actiemechanisme is niets gewijzigd. Bij iedere €10 aan boodschappen ontvangt de consument een restaurantzegel. Bij een volle spaarkaart,10 zegels, ontvangt de consument een 2e driegangenmenu gratis (excl. drank) bij een deelnemend restaurant naar keuze. Nieuw is dat consumenten dit jaar bij een aantal deelnemende restaurants ook kunnen kiezen voor een 2 e lunch gratis. Achter de schermen is hard gewerkt om de website nog klantvriendelijker te maken en is de content duidelijk verhoogd. En als extraatje maken consumenten wekelijks kans op een diner t.w.v. €150. Maar het belangrijkste is dat consumenten ook in 2016 weer kunnen kiezen uit heel veel leuke, gezellige en lekkere restaurants die de consumenten graag een gratis 2 e driegangenmenu aanbieden.

De rol van We Do Retail
We Do Retail is initiator en projecteigenaar van de restaurantspaaractie. Vanaf de pilot in Utrecht met slechts 30 deelnemende restaurants tot deze, opnieuw landelijke Albert Heijn campagne met meer dan 1.000 restaurants zijn wij de stuwende kracht achter dit project. Projectleiding, contracten, faciliteren van contacten tussen de verschillende stakeholders, kwaliteitsbewaking, logistieke proces begeleiding, etc. Een prachtig project wat in nauwe samenwerking met IENS en Albert Heijn tot stand is gekomen.

Spaarkaart Restaurantactie
Download hier een spaarkaart van de Restaurantactie

Voor reservering ga naar www.ahrestaurantactie.nl