Klant
Albert Heijn regionaal

Opdracht
De LocalJoy actie van 2014 in Utrecht  uitzetten in meerdere regio’s van Albert Heijn

Periode
Week 35 t/m 40, 2015

Omschrijving 
Van 24 augustus tot en met 4 oktober 2015 sparen consumenten bij deelnemende Albert Heijn winkels voor een gratis 2e toegangskaartje voor een uitje in de buurt. Bij iedere 10 euro aan boodschappen ontvangen de consumenten een Localpoint zegel. Met 10 Localpointzegels is de spaarkaart vol en krijgen de consumenten een 2e toegangskaartje gratis voor een uitje naar keuze. De spaarkaarten kunnen verzilverd worden via de website localjoy.nl  tot 31 december 2015.

De rol van We Do Retail  
In samenwerking met LocalFun heeft We Do Retail de LocalJoy spaaractie opgezet en uitgebreid. In 2014 is de LocalJoy actie succesvol geweest in de regio Utrecht met 30 deelnemende Albert Heijn winkels en meer dan 25 deelnemende uitjes. Voor 2015 kunnen de klanten van Albert Heijn in 5 regio’s, meer dan 450 Albert Heijn winkels, sparen voor een tweede gratis toegangskaartje voor een uitje in de buurt of in een andere regio.

Bij de uitjes kunnen consumenten kiezen uit diverse activiteiten voor jong en oud. Actief, musea of high tea. Voor iedere consument is er een passend een uitje. Niet alleen ‘grote’ namen maar ook verrassend leuke uitjes in de directe omgeving van de consument.

We Do Retail is samen met LocalFun initiator en projecteigenaar van de LocalJoy actie. Onze kracht is o.a. projectleiding, faciliteren van contacten tussen de verschillende stakeholders, kwaliteitsbewaking en drukwerk begeleiding.

Spaarkaarten LocalJoy
Download hier een voorbeeld spaarkaart die tijdens de actie is gebruikt.