Klant
Albert Heijn

Opdracht
De lokale spaaractie, ‘2e toegangskaartje gratis’, van 2014 en 2015 landelijk uitrollen

Spaarperiode
Week 40 t/m 42, 2016

Omschrijving
Van 3 oktober tot en met 23 oktober 2016 sparen consumenten bij Albert Heijn voor een gratis 2e toegangskaartje bij een uitje naar keuze. Bij iedere 10 euro aan boodschappen ontvangen de consumenten een zegel. Met 5 zegels is de spaarkaart vol en krijgen de consumenten een 2e toegangskaartje gratis voor een uitje naar keuze. De spaarkaarten kunnen verzilverd worden via www.ahuitjes.nl tot en met 12 februari 2017.

In samenwerking met LocalFun heeft We Do Retail de LocalJoy spaaractie in 2014 opgezet. De start van LocalJoy was in de regio Utrecht met 30 deelnemende Albert Heijn winkels en meer dan 25 deelnemende uitjes. In 2015 hebben meer klanten van Albert Heijn kunnen profiteren van de LocalJoy actie. Er deden 5 regio’s mee, bij meer dan 450 Albert Heijn winkels konden consumenten sparen voor een tweede gratis toegangskaartje voor een uitje in de buurt of in een andere regio.

In 2016 wordt de actie landelijk aangeboden door Albert Heijn onder de naam AHUitjes. Ook in 2016 kunnen consumenten kiezen uit diverse activiteiten voor jong en oud. Welness, actief, musea of high tea. Voor iedere consument is er een passend een uitje. Niet alleen ‘grote’ namen maar ook verrassend leuke uitjes in de directe omgeving van de consument.

De rol van We Do Retail 

We Do Retail is initiator en projecteigenaar van de AHuitjes actie. Onze kracht is o.a. projectleiding, faciliteren van contacten tussen de verschillende stakeholders, kwaliteitsbewaking en drukwerk begeleiding. Daarnaast hebben wij voor deze actie samen met enkele partijen een reserveringssysteem opgezet.

Spaarkaart AHuitjes

Download hier een spaarkaart van de AHuitjes

Voor reservering ga naar www.ahuitjes.nl