Klant
Albert Heijn

Opdracht
De restaurantspaaractie 2018

Spaarperiode
Week 27 t/m 29, 2018

Inleverperiode
Tot en met 31 januari 2019

Omschrijving
Op verzoek van vele restaurateurs én klanten kon een nieuwe restaurantspaaractie niet uit blijven. Het is gebleken dat het restaurateurs helpt om potentiele gasten te bereiken en consumenten worden geïnspireerd om Nederland culinair te verkennen. De insteek van de actie is dat bezoekers op een laagdrempelige manier kennis kunnen maken met een restaurant waar ze anders misschien niet snel zelf voor zouden kiezen. Tevens zijn er weer veel nieuwe restaurants geselecteerd en proberen we in iedere regio veel aanbod te hebben aan restaurants.
Voor restaurants is het een geweldig marketingmiddel om nieuwe gasten aan te trekken.

Wat is er dit jaar anders dan voorgaande jaren?
We hebben de AH Restaurantactie nog toegankelijker gemaakt. Bij iedere 10 euro aan
boodschappen ontvang je een AH Restaurantzegel. Dit jaar hebben we de spaarperiode verkort
van 4 weken naar 3 weken. Hierdoor hoeven consumenten slechts 4 zegels in plaats van 10 te
sparen voor een volle spaarkaart met een verkorte spaarperiode. Daarnaast is de verzilver termijn van de AH-Restaurantzegels met drie weken verlengd, waardoor gasten nog langer kunnen genieten van een culinair avondje uit.

De rol van We Do Retail
We Do Retail is initiator en projecteigenaar van de restaurantspaaractie. Vanaf de pilot in Utrecht met slechts 30 deelnemende restaurants tot deze, opnieuw landelijke Albert Heijn campagne met meer dan 1.000 restaurants zijn wij de stuwende kracht achter dit project. Projectleiding, contracten, faciliteren van contacten tussen de verschillende stakeholders, kwaliteitsbewaking, logistieke proces begeleiding, etc. Een prachtig project wat in nauwe samenwerking met IENS en Albert Heijn tot stand is gekomen.

 

Download hier een spaarkaart van de Restaurantactie

Voor reservering ga naar www.ahrestaurantactie.nl