Klant
Albert Heijn

Opdracht
De restaurantspaaractie 2017

Spaarperiode
Week 16 t/m 20, 2017

Omschrijving
De klanten van AH vinden het heerlijk om te gaan eten. Ook in 2016 hebben velen weer gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. De gastvrijheid van de restaurateurs, de heerlijke gerechten die zij aanbieden, een leuke manier voor consumenten om kennis te maken met het restaurant om de hoek. Ook in 2017 willen Albert Heijn en de restaurateurs consumenten weer de mogelijkheid bieden om samen met vrienden of familie te genieten van een 2 e driegangenmenu of een 2 e lunch gratis. Het actiemechanisme is hetzelfde gebleven. Bij iedere €10 aan boodschappen ontvangt de consument een restaurantzegel. Bij een volle spaarkaart,10 zegels, ontvangt de consument een 2e driegangenmenu of een 2 e lunch gratis (excl. drank) bij een deelnemend restaurant naar keuze. Reserveren kan via de website waarop de consumenten alle benodigde informatie vinden.

De rol van We Do Retail
We Do Retail is initiator en projecteigenaar van de restaurantspaaractie. Vanaf de pilot in Utrecht met slechts 30 deelnemende restaurants tot deze, opnieuw landelijke Albert Heijn campagne met meer dan 1.000 restaurants zijn wij de stuwende kracht achter dit project. Projectleiding, contracten, faciliteren van contacten tussen de verschillende stakeholders, kwaliteitsbewaking, logistieke proces begeleiding, etc. Een prachtig project wat in nauwe samenwerking met IENS en Albert Heijn tot stand is gekomen.

Spaarkaart Restaurantactie
Download hier een spaarkaart van de Restaurantactie

Voor reservering ga naar www.ahrestaurantactie.nl