Klant
Creative Event Company

Opdracht
Stadiontour van 100%NL promoten

Omschrijving
De Creative Event Company ontwikkelt en produceert live events en heeft in samenwerking met We Do Retail een lokale spaaractie opgezet voor Albert Heijn. 100% NL biedt in juni 2017 een muzikale stadiontour aan in vier steden. Zij bieden een avondvullend programma met bekende Nederlandse artiesten. Klanten van Albert Heijn kunnen deze stadionconcerten bijwonen tegen een voordelig tarief. Bij de deelnemende winkels van Albert Heijn ontvangen de klanten bij iedere €10 een concertzegel. Bij 15 concertzegels is de spaarkaart vol en deze volle spaarkaart geeft recht op het 2 e concertkaartje gratis.

Spaarperiode
Week 16 t/m 19, 2017

De rol van We Do Retail
We Do Retail is altijd op zoek naar nieuwe concepten. Concepten waar familie en vrienden blij van worden. Muziek kan dit, muziek verbindt en muziek is voor alle leeftijden. Een beleving waar wij achter staan en die toegankelijk zou moeten zijn voor iedereen. Daarom zijn wij in overleg met CEC op zoek gegaan naar een retailpartner. Samen met CEC heeft de Stadiontour 100%NL Speeltlive vorm gekregen en heeft Albert Heijn besloten om de spaaractie lokaal in te zetten. We Do Retail is in deze de initiator, verbinder en bouwt, implementeert en faciliteert de ticketshop.

Spaarkaart Restaurantactie
Download hier een spaarkaart van 100% NL Speeltlive

Voor reservering ga naar www.speeltlive.nl