Klant Albert Heijn Opdracht De restaurantspaaractie 2018 Spaarperiode Week 27 t/m 29, 2018 Inleverperiode Tot en met 31 januari 2019 Omschrijving Op verzoek van vele restaurateurs én klanten kon een nieuwe restaurantspaaractie niet uit blijven. Het is gebleken dat het restaurateurs helpt om potentiele gasten te bereiken en consumenten worden geïnspireerd om Nederland culinair te…
Details
Klant Albert Heijn Opdracht De landelijke spaaractie, ‘2e toegangskaartje gratis’, nog attractiever maken. Spaarperiode Week 33 t/m 35, 2017 Omschrijving De actie “Spaar voor het 2 e toegangskaartje gratis” is in 2016 voor het eerst landelijk ingezet en was een groot succes, de consumenten zijn in groten getale erop uit geweest bij ruim 300 uitjes…
Details
Klant Albert Heijn Opdracht De restaurantspaaractie 2017 Spaarperiode Week 16 t/m 20, 2017 Omschrijving De klanten van AH vinden het heerlijk om te gaan eten. Ook in 2016 hebben velen weer gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. De gastvrijheid van de restaurateurs, de heerlijke gerechten die zij aanbieden, een leuke manier voor consumenten om kennis…
Details
Klant Creative Event Company Opdracht Stadiontour van 100%NL promoten Omschrijving De Creative Event Company ontwikkelt en produceert live events en heeft in samenwerking met We Do Retail een lokale spaaractie opgezet voor Albert Heijn. 100% NL biedt in juni 2017 een muzikale stadiontour aan in vier steden. Zij bieden een avondvullend programma met bekende Nederlandse…
Details
Klant Albert Heijn Opdracht De lokale spaaractie, ‘2e toegangskaartje gratis’, van 2014 en 2015 landelijk uitrollen Spaarperiode Week 40 t/m 42, 2016 Omschrijving Van 3 oktober tot en met 23 oktober 2016 sparen consumenten bij Albert Heijn voor een gratis 2e toegangskaartje bij een uitje naar keuze. Bij iedere 10 euro aan boodschappen ontvangen de…
Details
Klant Albert Heijn Opdracht De restaurantspaaractie 2016 Spaarperiode Week 27 t/m 33, 2016 Omschrijving De restaurantspaaractie was in 2015 wederom een groot succes, de consumenten zijn massaal uit eten geweest en Albert Heijn heeft tijdens de spaarperiode, de zomermaanden, meer consumenten op de winkelvloer mogen begroeten. Ook in 2016 wil Albert Heijn haar klanten weer…
Details
Klant Albert Heijn regionaal Opdracht De LocalJoy actie van 2014 in Utrecht uitzetten in meerdere regio’s van Albert Heijn Periode Week 35 t/m 40, 2015 Omschrijving Van 24 augustus tot en met 4 oktober 2015 sparen consumenten bij deelnemende Albert Heijn winkels voor een gratis 2e toegangskaartje voor een uitje in de buurt. Bij iedere…
Details
Klant Albert Heijn Opdracht De restaurantspaaractie van 2014, landelijk aanbieden in 2015 Periode Week 28 t/m 34, 2015 Omschrijving Een restaurantspaaractie waarbij consumenten restaurantzegels sparen. Bij iedere €10 aan boodschappen ontvangt de consument een restaurantzegel. Bij een volle spaarkaart,10 zegels, ontvangt de consument een 2e driegangenmenu gratis (excl. drank) bij een deelnemend restaurant naar keuze.…
Details
Klanten PSV en Albert Heijn Opdracht Spaaractie opzetten bij Albert Heijnwinkels in Eindhoven en omgeving Periode April 2015 In maart 2015 was het duidelijk dat PSV een grote kans maakte om landskampioen te worden. Een mooie gelegenheid om de fans in Eindhoven e.o. iets moois te bieden. Samen met Albert Heijn en PSV heeft We Do…
Details
Klant Wintercircus Utrecht Opdracht Spaaractie opzetten in verschillende winkelcentra voor het Wintercircus Periode Winter 2014 Van 20 december 2014 t/m 4 januari 2015 stond Wintercircus Utrecht op P2 van Jaarbeurs Utrecht. Wintercircus Utrecht verenigt het beste op circusgebied in één piste. In een prachtige en verwarmde tent met de allure van een theater genieten van een…
Details